nobody wanna see us together

hejsan!
blöh, så tråkigt jag har! haha. världens tråkigaste väder också ;p idag hade vi severing, inga kom på mitt bord så jag gjorde inte så värst mkt? haha. efter det stack jag och lisette & fikade på mezo, myyysigt. satt där jätte länge, sen gick vi till hm och gt också. :D köpte ett par öronhänge och ett "linne". när jag kom hem hjälpte jag mamma med maten & så, sen vilade jag. ikväll ska jag nooog bara ta det lugnt. imorgon ska jag träffa tim, sen kanske fest på kvällen? och på fredag blir det dk, sen jobba och sen fest hos ted. :D:D åh, så kul! lördag & söndag ? JOBB! sen är det måndag och skola igen..  massa plugg den veckan :\  aja, soft med halvt lov nu iallfall (: skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback