måndag

plugga plugga!  grrh. dumma dumma lärare som bara megar in alla prov och saker sista veckorna. men baara ett prov och en inlämningsuppgift kvar nu, käääämpa! och det är bara, hm. 5 skoldagar kvar tills sommarlovet :D (om man inte räknar med torsdag.) hihi.

idag var vi på parapeten, som vanligt. städade, fikade, käkade, gjorde prov och sen slutade vi. gick väl sådär på provet.. nu är jag iaf hemma och håller på att plugga alkoholhantering. CP är det! men bra att kunna, dock. det är väl det enda jag ska göra idag, tror jag. kanske, KANSKE om jag orkar.. ska gå ut och jogga en runda sen, haha! måste verkligen ta tag i det nu. äh, det lösår saaaj. på lördag fyller sandre år :D:D pardey all the time! <3<3 hihi. fick mina fornarina jeans idag också :DD as fina var dom. jeppjepp, skriver mer sen. - ska plugga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback