HELG

äntligen går det att skriva blogg igen, gick inte igår..

i förrgår var jag sjukis och hemma från skolan, på kvällen träffade
jag plastico. satt på mc och drack milkshake och pratade skit med
joakim. sen cyklade vi till stallet och tog in pollen :> hihi. sen cyklade
vi back home. mysig och rolig kväll, <3<3 loooooove!

igår var jag i skolan, gjorde nationella i engelska.  gick verkligen inte bra!
speciellt inte listening möget. usch! tänkte på heelt andra saker.. och vips,
så hade man missat typ 3 frågor. aja, efter det stack jag hem och fixade lite.
sen åkte jag till väla med lisette och ted. käkade mc & så :D köpte en klänning
och en t-shirt från gina, såklart.  efter det åkte jag hem, och väntade på att min
mormors "kille" eller hur man nu ska säga.. skulle komma och hämta mig och
elin, så vi kunde åka och köpa dator (: hihi. as fin är den! och stooooor skärm ;b
yeas, när jag kom hem så meckade vi ihop datorn, sen käkade vi. på kvällen ringde
plast och frågade om vi skulle ut en runda, och sjääälvklart skulle vi det :D direktan
till bögparken. satt där ngn timme, sen stack alla hem. jag älskar er mest av allt <3
jepp, sen sov jag! :) imorse ville jag verkligen inte upp,. fyfan. men upp kom jag iaf
och till skolan kom jag också. hade spanska, ganska kul. sen engelska, gjorde
pjäser, så kul! matte, gjorde inget? lunch, frääääsch kyckling/pasta sallad. sen
svenska, gjorde inget? haha. och sen idrott, hade rugby, oooomg. typ, 25 tjejer
och 2 killar, HAHA. gick as kalas ;p är hemma nu iallfall. skööönth! ska bara ta det
riktigt lugnt nu. sen får vi se vad som händer ikväll.  höööööööööööööörs! smeko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback