GÖTEBORG.

älska älska älska den staden alltså..
i fredags åkte vi vid halv 2, var där nere vid typ 5 elr ngt, stannade och käkade och sånt också liksom. vi checkade in, fick hotellnycklarna. (jag, tim och elin i ett rum.) när vi kom upp på rummen blev vi heeelt chockade. vi visste ju att rummen skulle vara fina, men inte SÅ fina. det var sjukt! värsta lyxrummet. gratis solarium, gratis minibar, gratis film, gratis bastu, sjukt fin utsikt (bodde på 16:e våningen) och jaa, massa underbara saker! vi började göra ve oss och så. när vi var klara gick vi över gatan, till LISEBERG! :D mjauh. det regnade typ, så där var inga köer alls. riktigt kuel! vid typ tio gick vi hem, för det stängde då.. la oss och snackade, krängde godis och så - sen somnade vi. vaknade ganska tidigt på lördagen, upp och fixa - sen vip frukost på 23:e våningen. bääästa frukosten jag någonsin käkat alltså. tusen olika saker att välja mellan, och en sjukt fin utsikt. där satt vi ganska länge ;b efter det gick vi ner och fixade oss, för att senare bege oss till stan - avenyn. jag, tim och elin gick runder hela dagen där. köpte en jacka, ett linne, en tjocktröja/jacka och ett par skor på monki  - ÄLSKA den affären. sjukt snygga kläder hade dom. önskar att den fanns här också, i hbg. sen köpte jag ett par jeans, på weekday, trots att jag har börjat att hata cheap monday jeansen - alltså att dom är så höga och ja, konstiga.. så köpte jag ett par. men dessa var annorlunda och as fina, ljusa och låga! <3 efter en heldag där, gick vi tillbaka till hotellet där vi softade ett tag.. senare gick vi till liseberg igen, men denna kvällen var där enormesly köer. typ 40 min på balder & sånt. tråkigt, men hade ändå aes kul. jimman och hans familj var också där, konstigt nog (:  tim den jävlen tvingade upp mig i den nya karusellen, den gungan. och FYFAAAAAAAN det var det värsta jag någonsin upplevt. blöh! det var inte alls kul. grymt läskigt och man ville typ bara av. nejtack till sånt! jag föredrar kanonen <3<3. efter en heldag var vi as trötta, så efter 2 åkvarv på flumrider gick vi tillbaka till hotellet - vissa blötare än andra, HAHA. vaknade upp imorse, packade & så. sen upp och käka frulle, lika god som dagen innan (; sen ceckade vi ut vid 11. var hemma igen i hbg vid typ halv 2 elr ngt. när jag kom hem var det tänkt att jag skulle plugga servering, eftersom vi har prov i det imorgon. men jag somnade med papprena i handen, och vaknade någon timme senare av att elin skrek på mig. det var julia som undrade om jag ville med henne, fie och julia och käka. jaaavisst, klart jag ville. så jag fixade till mig, och så kom dom hit. vi käkade på haket, muums! sen gick vi till norra hamnen och käkade hauffes glass, feta som vi är ;D haha, nädå. var hemma igen vid 6. sedan dess har jag halv pluggat, sovit en gång till. (vad är det för fel på mig?) och suttit här.. ska strax lägga upp bilderna som togs i gbg hade jag tänkt (: VI HÖRS!

Kommentarer
angelina säger:

ååh, jag har också börjat hata cheap monday byxorna! bläeh

2007-05-29 | 08:07:18
Bloggadress: http://angelinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback