fredag

kom nyss hem från en runda i stan med julia och sandra :D skolan idag var väl ok. matten gick åt helvete, vet inte vad jag tänkte på. så nu är det kört för mig, förmodligen. aah, orkar inte ens tänka på det! hade svenska, engelska och matte. sen skulle vi ha idrott men kom på att vi har projekt, så jag, sandra och julia cyklade till stan istället. kollade lite på h&m och gina, träffade angie där också :) hihi, <3 efter det gick vi till haket och käkade vegie pizza, muuuuuuuuuums! as gott var det.. och som sagt, kom precis hem därifrån nu. ska strax fixa mig och sen åka upp till hans och eva, kalas. :> ikväll kommer timmsan hit, får se vad vi hittar på. nu ska jag fixa mig lite & så..
ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback