ett tag sen..

som jag skrev nu.  har inte så mycket att skriva iheller direkt. festen hos ted var kuel, dock inte lika kul senare när alla skulle börja bråka. :s men så är det ju alltid så. i lördags och söndags jobbade jag BARA. var helt slut i söndagskväll, men mååste ha pengarna! i månadags hände nog inte så mkt? inte vad jag minns iallfall. var ute en runda med julia och gick :) igår hade vi servering på parapeten, var aaaes nervös. men gick ändå skit bra :DD weih. hade servering idag också, fast på skolan - med lyxtema. haha! hade skjorta, slips och hela köret! gick också bra. sen fick vi reda på betygen i varmkök, fick MVG. blev skiiiiiiiiit glad :> sen har jag pluggat lide idag. ska snart fortsätta med det, hade jag tänkt.. sen blir det pcd ikväll, :D älska!  skriver mera sen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback