be happy

det är fredagskväll & jag sitter här och känner mig sjukt förvirrad och ledsen. ärligt, jag vet inte riktigt varför.. allting är som det inte borde vara just nu. allting är upp och nervänt. orkar inte ens tänka. ååååh! jag orkar inte vara stark, inte längre. jag vill bara blunda och låtsas som ingenting. ovanpå det har jag fått tillbaka dom jävla bölderna på benen, OCH as ont i halsen. gaaaaaaaaah. save me?  skulle behöva en riktig rolig ute kväll, var eeeeevigheter sen jag bara kunde ha roligt och slippa tänka på något, slippa oroa mig och ha ångest. det är nästan SÅ hemskt att jag vill jobba, (vilket jag ändå ska, HEEELA helgen och nästa) blöh alltså.. livet suger vissa dagar, detta är en sån dag. tim är på väg hit, och självklart är han på fest humör (vilka normala 16 åringar är inte det?) men jag kan inte känna den glädjen, jag vill bara vara hemma. bara ta det lugnt och inte röra mig ur fläcken, som vanligt.  jag önskar att jag hade haft suug till att festa, att jag hade känt samma underbara känsla som jag brukade göra när helgen närmar sig. FEEEEEEEEEEEEST, liksom. men icke.  fan vad detta inlägget låter tragiskt och tråkigt, tyvärr. jag MÅSTE rycka upp mig nu, leva livet och ha kul. gör mig till den jag brukade vara - emelie olsson lagerquist med ett leende på läpparna.

i
miss you, and i'm sorry. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback