ÄNTLIGEN

är allt skit i skolan gjort! blev precis klar. suttit sen 4 med ett engelska arbete. skulle göra en resa på en vecka, någonstans i världen och sen föra dagbok över det.. puh! var jobbigare än jag trodde alltså. fick sluta 12 idag :) sååå skönt. jag, sandra och julia cyklade till alexandra och tog varsin choco coffee. (dom är godast där.) satt där till 4 :D och dom jag älskar det, att bara sitta och snacka med <3 det finns inga bättre personer än er. ska snart sätta mig framför tvn och glo, har egentligen spanska glosor som ska göras.. men orkar inte. såja, blir en soft kväll. imorgon har vi vanlig skoldag, MÖG. efter skolan blir det väla med p. måste köpa avslutningskläder och så. :D skriver något mer vettigt sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback