vad är rätt?

ännu en helg som gått ..  nästan iallfall. igår kom sandra och julia hit så kollade vi "säg att du älskar mig!" riktigt bra film, kan jag säga. rekommenderar den lätt! sen stack dom hem, och jag gick och la mig.. gick väl upp kvart över 10 imorse, fixade mig och så, sen bikade till jobbet.  började 12 och slutade 9, fyfasen. var inte på g idag, alls.. allting kändes jobbigt och segt. men jag klarade det iallfall.. :)  kom precis hem ifrån en fika på mezo, med älskling och hannes som lanar denna helgen. imorgon jobbar jag 1-7, sen kommer tim hit och sover här. en soft helg alltså :>

hur vet man att man gör rätt? man tror man gör det enda rätta.. men tänk om det enda rätta är det man inte gör? fast man tror man gör det enda rätt .. blöh! jag vill vara säker.. säker på allting, vilket jag sällan är.

vad är rätt, och vad är fel? och var går gränsen mellan rätt och fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback