studiedag

så gött att vara ledig alltså :D speciellt i detta vädret. dagen har gått åt till, egentligen ingenting. haha! har typ, vaknat, färgat håret, fixat mig, varit ute lite med tim, tagit tåget hem från påarp, väntat på sandra och julia. (vi skulle käka lunch på espressan) men julia slutade inte förrän 3, så dt fick bli gratis lunch på underbara mcdonald's istället. (ovanligt) nu är jag iallfall back home, borde sätta igång med pluggandet men orkar icke.. ska göra matte saks, plugga engelskaprov och svenska redovisning. BLÖH!! väntar på att mamma ska komma hem så vi kan fika. sen vid typ kvart i 5, ska jag gå ner till Guld, och vänta på älsklingen när han klipper sig. sen ska vi hem till honom och nanna där inatt också :D

igår var jag, tim och hans mamma på väla och familia, borskämda timsie skulle ha fotbollskor.  men han hittade inga, så vi köpte bara massa godis och sånt (a) OCH KAFFEMOCCA från esph. <3

wei, nu kom mami så nu ska jag fika :)  

SÄR VI, HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback