sick

hej alla fetton.
är sjuk idag, igen.  jippi! :\   vad är felet egentligen, med mig? gah. jaja, letat skor en snabb runda i stan nu, hittade ett par jag nog vill ha. på din sko ;>  iofs bara svart pumps, men det är sååå fint, och jag har ju redan röda och guld/silvriga så. :D  gick i halvkorta bruna byxor och pumps i stan, utan strumpbyxor. kändes som alla glodde, :|  kanske för det borde vara kallt? men det är det ju inte? äeh, sverige är tråkiga!  

♥ ska till älsklingen senare, sova där inatt. :) sen skolan imorgon.. fira fredrik på kvällen, som fyller år nästa vecka. sen på lördag jobbish, på kvällen vettfasicken :> och söndag, antingen jobba elr ngt annat skoej. 

nu ska jag pluggilera lite.   :|  taffs. / e.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback