"jag ska aldrig svika flaskan"

go'kväll!

det var riktigt jobbigt att jobba idag, gah. bara för det var så längesen :| aja, skulle festat ikväll på ga. men allting cpa, så det blir ingenting. sitter hemma istället, jippi. tycker verkligen synd om mig själv, haha.  nej .. ska inte deppa, får iallfall pengar. imorgon ska jag jobba, 9-17, ganska soft tid. sen på kvällen hoppas jag på en mysig grillning elr ngt. sen på måndag blir det jobb igen, fast bara 3 timmar. på tisdag var det meningen att jag skulle med tim och åsa till dk, men har inte en krona kvar av min lön (bra, jag vet!) så jag får nog stanna i sverige, tror jag. dom pengarna jag får denna månaden måste gå till presenter till tim x2 och lite sånt..

bilden togs igår, på mammas kalajs och innan festen i viken (som vi aldrig var på) haha.

får väl lägga upp en bild på mitt nya hår sen också, thi.. måste bara klippa till det och så.


igår, "full imorgon, full ikväll, full varenda kväll. jag ska aldrig svika flaskan, jag ska aldrig gifta mig. på min gravsten ska det rispas in, här ligger ett jävla fyllesvin"  hahaha, elr något åt det hållet.. kommer inte ihåg hur den går (a)

peace.
(vissa människor, DÖ)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback