dreaming

sådärja, då var spray tan tid beställd. fredag 16:00, perfekt :D det var inte alls så dyrt som jag trodde heller. nu är det bara några saker kvar på min vill ha/vill göra lista, även om den fylls på hela tiden (a) :

  • hårförlängning, i brun färg med röda slingor i.  
  • till frissan, fixa hårförlängningen, lägga blonda slingor i, och klippa mig.
  • köpa en mobil, som är fin och har bra kamera och mp3.

det är det viktigaste just nu ;p oooch det dyraste dock.. massa andra köp denna månaden också, 1 års present, födelsedags present till älskling och mamsi, påsk och ja.. blir nog inte varken mobil, hårförlängning eller ett besök hos frissan denna månaden.  :'


var precis ute och åt med tim. gott, jadå. tråffade några i klassen + fiesen :D <3 ska börja pluggilera nu.. matte, engelska, läsa bok, plugga redovisning och hmm, turism läxa. kul i detta vädret? icke! nä, nu ska jag dra mig härifrån.
PUUUUUUUUUUUUSS



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback