bla bla bla

Hej!

så var det måndag igen dårå, kanske okej för mig faktiskt.. denna veckan har vi serveringsläxa och spanska prov. inte så jätte mycket, men måste dock plugga mkt på spanska provet. :| fattar nadie, det är riktigt svårt nu alltså :o önskar att jag hade gått nybörjarkursen, HAHA. kommer man ihåg, massa glosor och typ skit lätt gramatik.. aja, ska ju läsa nästa år också, så lika bra att vänja sig. ska strax fortsätta att rätta mina kära klassfriends arbete om 70-talet. jaaa, det kallas opponentskap elr ngt. man ska typ rätta varandras, + läraren dådå. sen ska jag läsa serv. och spanish. och ikväll, är det PRISON BREAK. HAAHAHAH, säger ingenting. ni som vet, vet.. och det räcker mer än väl. uschja! men pb älskar vi iaf. <3 ahapp, imorgon blir det plugg igen, onsdag också. torsdag däremot har jag och min älskling 1 år :o !!! kom ihåg! som jag älskar dig tim, glöm aldrig.  fast torsdagen är inte baaaaara underbar, fredrik ska ju opereras då också. både skönt, för den tas bort, och dåligt, för nu ska allt försöka bli som vanligt igen. ah, vill inte tänka på det just nu.. blir bara så deppig då. såååååååååå, jag ska gå en lång runda med min hund nu. sen sätta igång med pluggandet. 

vill ni veta en sak? jag åt 15 nuggets idag i skolan. :o    oäckelmätt jag var sen! hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback