big changes

har precis käkat soppa med mammi och elin. :D mysigt. gick ut en runda med sandra och julia vid sex, gick till h&m. jag köpte hårfärg, peeling och en bikiniöverdel som var jättesöt ;> gul med rosa fjärilar ;p haha, min tredje detta året! älskar bikinis, hihi. iaf, sandra köpte foundation, spray och ett jätte sött läppglans. sen gick vi till norra hamnen och köpte aaaaaes gott kaffe mocca. satt där och mös i det fina vädret :) sen gick vi hem till mig och hämtade roneja, gick upp i bögparken med henne och satt där ett tag och snackade. jag älskar plast så mycket att jag inte ens kan förklara det, <3.

jag och timsie hade ett år torsdags för er som inte vet :) hihi, <3 du & jag, föralltid honey.

nu är det bestämt, äntligen vet jag hur jag ska göra med mitt hår.. men det kommer dock ta ett tag innan allt blir klart. imorgon ska jag färga in min utväxt, till den färgen jag har haft nu hela tiden.. sen på onsdag (när vi är lediga :D.) så ska jag köpa hårförlängningen, så ska mamma sätta i den när hon har tid :) sen ska jag gå till frissan och göra blonda slingor i den, + klippa till alltihopa. :DD åh, vad jag längtar tills det är klart :)

imorgon kommer fredrik hem på permish, hihi. ska nanna hos älskling tills på torsdag också :D möjsh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback