are you feeling it too?

There's no easy way, it gets harder each day

goddagens..
solen fortsätter att skina, precis vad sverige behöver efter en deppig vinter :) synd att jag inte kan följa med jimman&co och grilla idag. in da mörarp :) hade varit skoj! men ska upp tidigt så.. blöh! hoppas jag kan festa imorgon, hoppas hoppas. vill så mkt :D vårkänslorna är på TOOOOOOOOOOPP. så ni som ska festa ikväll, ha feeeeeeeeeeeeeeeett skoj :> själv ska man löka framför en film eller något i den stilen.

skolan idag var kul, roligaste på länge faktiskt :D HAHA, no comments.  fick god fika på svenskan, thi. förtjänade vi som skrivit ett stort arbete om 60-talet.. 21 sidor, ;o yschi! nu väntar bara massa prov och inlämningsmög innan påsken. :| äh, nog om skolan.. det är ju trotts allt heeeeelg! :)

imorgon jobbar jag 10-19.. och på söndag 13-20.. yschi, ska sluta jobba så mkt :) vill ha kul på helgerna.
image10
nä, nu ska jag sluta tjata!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback