alone

idag var det nog den vääärsta dagen i skolan på länge, seriöst. blö blö blö! inget fel på lektionen (turism hela dagen :D) men var helt nere bara.. kanske inte så konstigt, om man tänker på vad som händer imorgon? ;' hoppas det går bra <3 imorgon kommer säkert bli ÄNNU värre i skolan. vet inte ens om jag kommer orka vara kvar hela dagen, men med tanke på att vi ska ha spanska prov sista lektionen så måste jag väl det. ah!

ledig heeela helgen, SÅ skönt alltså! hade tänkt hitta en riktig fest och bara festa som faaaaan. låter kul va? :D synd att plastico ska till dk, och att jag inte kan följa med. danskarna låter ju sååå generösa, HAHA (a).. ah, får bli en annan gång. finns säkert någon annan som vill festa med lilla mig, och tim kanske? :} passar roneja och janso i helgen också.. iaf, till mamma och fredrik kommer hem från sjukhuset igen. älskling ska sova här hela helgen, elr från idag tills på söndag. :):)  och imorgon har vi ett år, SHIT AAAAAAALLTSÅ. tiden har bara rusat iväg. jag ä l s k a r dig snuttie!

var hos tandläkaren idag, kul? uschnej! hade inte hål iaf, bara tandsten!! hahah, låter som en sån pensionär.. men det skrapade han av snabbt, (urk, låter äckligt!) sen var mina tänder brao igen.. jag och elin firade med mcdonald's mat, hah. träffade louise, sofie, jakob och ngn hm. sara hette hon nog. så satt med dom, väntade på slagsmål på knutan, haha. men det hände ingenting, så jag och elin gick till vila.. hade faktiskt fina kläder :) men hade förväntat mig finare.. menmen. träffade elin från jobbet också på mc, hon kunde inte hålla sig borta heller! haha, såå fult.

imorgon ska jag och älskling gå och kolla på hårförlängning till mig.. måste bestämma mig om jag ska ha blont med några andra färger i, eller brunt med rött i. vad tycker ni?  sen ska vi fira 1 år, <3<3 

PUUUUUUUUUUUUUUUSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback