svensk midsommar

 = regn regn regn. BLÖÖÖÖÖÖÖ! tänk om det hade varit stekande varmt och en stor sol på himlen nu.. så underbart det hade varit! istället blir det midsommarfirande ute i trädgården med REGN. hoppas iaf på en sjukt rolig fest sen, sjuuuuuuuukt rolig! vet inte vad jag ska ha på mig.. oddmolly klänningen som jag har köpt, en guldig gina tricot klänning (som ALLA andra har.) eller en blommig, den jag hade på avslutningen. blir tufft å välja ;p nu ska jag snart gå och sminka mig och sånt, sen hjälpa mamma med maten så den blir klar till 5. och vid halv 6-6 kommer plast. feeesta som plast bara kan, upp till bevis! <3 

ha en trevlig midsommar sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback