regnigt sommarlov

regn regn regn.. ovanligt? :/ suck!

igår efter jobb stack jag hem, fixade lite och sånt.. sen vid 9 cyklade jag till donken, mötte upp sandra och julia.. så cyklade vi till pålsjö, till mahkz. festen var väl, ja.. jag hade iallfall roligt med dom som PRATADE med oss. mådde dock sjukt illa mot slutet. var hemma ganska tidigt, både för jag mådde illa/alla drog/blev ledsen.. men i det hela var det kul (: imorse när jag vaknade mådde jag illa fortfarande.. gör det fortfarande. :( om en halvtimme kommer plast hit, så ska vi till haket eller något och käka. MUMS! är riktigt hungrig, speciellt på en veggie pizza elr kanske falafel, wiiih. sen vid 6, kommer mormor och dom hit, så ska vi käka lite (igen!)  jordgubbar, åh :D sen ikväll vet jag inte vad som händer ännu. ska iallfall ta det riktigt lugnt! typ, glo ngn film, kränga chips med dippa och bara mysa. låter najs!  hahah, kan inte låta bli att le lite när man tänker på alla dom som är på vhen.. just nu ÖSRENGAR det, + att det åskar och blixtrar. mmmmh, mys! nä, nu ska jag ut med hunden.. ha en bra dag allihopa.


Kommentarer
angie säger:

hahahaha eller hur, man blir sån skadeglad när man tänker på dom! fast nu är det rätt okej väder ändå .. fan då! :p

2007-06-30 | 18:38:31
Bloggadress: http://angelinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback