godmorgon

nu har jag städat :D känner mig väldigt duktig! och nu är rummet fint till midsommar.. hoppas jag ;> haha. igårkväll kom sandra och julia hit, så kollade vi hara göteborg <3<3 mah, som jag älskar. HAHA. efter det gjorde vi kaffe och satte hos på min balkong och bara softade, snacka och sånt i typ 3 timmar. SJUKT mysigt att vara med er, ni är bäst babes. annars är det en lugn dag idag, ska köpa lite juice och things tills imorgon med plast, sen kanske kolla film eller något. :) ladda inför imorgon liksom ;b hah. kom på att jag missade pussicatdolls igår :o  någon som såg det, som kan berätta? :) hihi. vem åkte ut? aja, nu ska jag börja göra vid mig lite. ha det najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback