dk

sveeeeeeerige <3<3! jag älskar verkligen svensk sommar alltså. iiiiiih! vaknade klockan 10 idag, gick upp fixade mig och gick och tog ut pengar. plast kom hit vid tio i 11, så cyklade vi till sundsbåtarna. spraaang på båwthen, och åkte till vårt kära grannland för att fixa lite till midsommar. blev liiiite mer än vad jag tänkte att det skulle bli, HAHA! as gött :D nu kan midsommar inte bli bättre! wiiih. efter shopping i dk, gick vi till donken och käkade goood glass <3 älska. sen gick jag hem, fixat lite ärenden till mamma och så. nu ska jag glo film hade jag tänkt, kanske lite tråkigt i detta vädret ;s men mååste se goal 2 som jag har laddat hem. blir nog snabbmat idag, mums! och ikväll blir det softing på gröningen med plast, bara sitta och snacka & så. om jag inte ska träffa timmsan, behövs.. blööö, blir så ledsen när jag tänker på hur det är och vrf det är som det är. allting är ju trots allt mitt fel :'(  men jag kommer alltid finnas här för dig, oavsett hur det blir. <3<3 1,3 år är inget man bara kastar bort, aldrig!  jeep, nu blir det filmis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback