deppigt

usch, vilken dag och vilken kväll. det ENDA roliga på hela dagen var när jag fick träffa julia och fie. resten har varit mög! har sovit, vilat, kollat tv, suttit vid datorn .. och ingenting mer! förutom när jag var med julia och fie och snackade om ett endagarsjobb på ett bröllop. vi 3, ska passa 10-11 barn i åldern 4 månader - 5 år, som snackar engelska och tyska. lycka till på oss! haha :D kommer bli intressant alltså. efter det gick jag och tiomunkar till mcdonalds och åt glass, mums. träffade paula där också, vi kan inte hålla oss därifrån? haha. jeep, annars har det inte hänt ett skit, därför är jag sjukt deppig just nu.. sitter här och bara tänker och tänker, inte på något roligt, tyvärr. jag är helt allvarligt så trött på mig själv, trött på allt vad det gäller mig. jag vet knappt vem jag är längre, jag bara lever livet och varje dag bara flyter förbi, med mer och mer saknad efter något man inte har. jag är så trött på det! spyr snart. så snälla emelie, ta dig i kragen och gör någonting åt ditt liv för fan! jag är så trött på att jag inte vet hur jag vill ha det, och att jag aldrig kan stå för hur jag tycker när det gäller en sak, andra könet. det har bara blivit värre och värre detsuttom, och jag får höra det av fler och fler.. det är inte det att jag inte vågar ta chansen, eller ja.. det blir bara så, och det får jag sota för nu. VERKLIGEN. nä, jag orkar seriöst inte sitta här och vara en desperat 16 (snart 17 :D) åring som bara klagar på livet. jag har ju ändå så mycket som vissa andra inte har fortfarande, jag har min familj.. iaf, mamma, syster, låtsas pappa, katt och hund, även om det är som det är så känns det som alltihopa har fört oss närme varandra, vi hjälps åt nu vilket vi aldrig gjorde innan. jag har mina vänner, som jag just nu lever för. <3 jag hade en pojkvän, som verkligen vad perfekt, underbarast men som tyckte precis som jag, att det var dags att gå från att vara tillsammans till att vara såkallade "bästa vänner" vilket inte funkar speciellt bra.. saknar ärligt talat någon att ha där, brevid sig. saknar dig tim, helt allvarligt. men jag vet att det hade säkert blivit lika dant igen, lika uttjatat så därför tänker jag inte ens försöka göra något åt att jag saknar dig. du är iallfall den mest underbara killen jag vet, glöm inte det. har ett jobb, vilket jag är sjukt glad över just nu, så skönt att vara där.. bara få koppla bort allt och inte hinna med att tänka på något annat än "vilka var det som skulle ha den och den hamburgaren?"   så.. det kunde ju varit värre. visst?

jag har en idé, för att gå vidare och kanske känna mig piggare och gladare ska jag förnya mig själv lite.. jag ska färga håret, klippa mig och rensa garderoben. :D perfektamente. och allting ska fixas imorgon, alldeles själv!

over and out.

Kommentarer
angelina säger:

åh, emelie. du beskriver så himla bra.
''jag är helt allvarligt så trött på mig själv, trött på allt vad det gäller mig. jag vet knappt vem jag är längre, jag bara lever livet och varje dag bara flyter förbi, med mer och mer saknad efter något man inte har.''
EXAKT så känner jag med, jag bara driver runt och väntar på något, men jag vet inte på vad! helt sjukt. orka att det känns så nu när det är sommar? men jag har ingen aning vad jag ska göra åt det för att det ska bli bättre. en sak vet jag, och det är att du & jag ska träffas snart! :D kanske det man behöver, lite nytt folk att umgås med? finns alltid här i vilket fall <3

2007-06-25 | 23:12:28
Bloggadress: http://angelinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback