börja blogga igen

lalalala, sjukt längesen jag skrev. :o har haft fullt upp hela sommarlovet hittills! har gjort massa roliga saker, festat med plast (sjukt kul!) umgåts med folk, solat & badat, grillat, softat, käkat glass, jobbat och bara njutit av att vara ledig. tänkte bara blogga lite igen, om vad vet jag inte riktigt än ;p menmen.. denna veckan ser lugnare ut än förra, igår var plast i stan och kollade på martin & sounds <3. mjaaa, jesper! thi. förfestade lite här & så innan vi gick ut. idag blir det bara en lugn dag. har varit i stan 2 gånger, ena gången köpte jag två klänningar och en BH, den andra gången köpte jag min äääälskade odd molly klänning! grr. den är så sjukt fin! (kommer bilder på allt snart.) jeep, nu är man fattig till den 25. :\ imorgon bär det av till dk, ska inköpa lite stuffs tills på fredag (midsommar.) :D:D så mysigt det ska bli <3. ska iofs regna, och det kan suuuga! paraply, ösregn och klänning, bara ben, jordgubbar och snaps = svensk midsommar.. så kommer det nog alltid att vara? på onsdag har jag inte bestämt ngt, inte torsdag heller. fredag är det fest fest fest(a)! wiiih. sen jobbar jag heela helgen efter det.. blö.  skriver mer sen, ska käka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback