seg på att blogga..

är sjukt seg på att uppdatera min blogg just fär tillfället.. känner väl att jag inte har allt för mycket att dela med mig av ;p haha. jobbat idag, 10-16:15.. var sjykt tråk, som vanligt. efter det softade jag som fään. sen bestämde jag och lina att vi skulle ses, ta en fika & så. blev en kaffe latte vanilia på mezo :) mysigt! tack för ikväll babe, kul å ses <3.. när jag kom hem tog jag en lååång skön dusch, raka benen blabla (ni vet!) sen smörjde jag in mig och sånt (: skööönt! imorgon ska jag jobba, 11-14 bara tror jag.. så det är väl soft :) sen har jag noll koll på vad som händer.. vill ha fredag och feeeeeeeeeest! :D  pardey (d) wih. nä, nu ska jag glo some television. haaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback