peppa peppa peppa

varit ute och gått en lång runda nu ikväll. kändes riktigt skönt att få röra på sig. :) när jag kom hem, duschade jag och sen hamnade jag här, as usual. haha.  resten av kvällen blir softning för hela slanten, <3<3<3<3<3<3<3<3

som vanligt känns allt segt, piss, skit och mög.
1. jobbigt hemma,
2.träffar aldrig plst:( miss you 
3. börjat få sjuka tankar om saker och ting.. tappa inte kontrollen emelie!
4. david ska flytta :/
5. exet har ny "på g" och jag ska vara ärlig, det känns faktiskt. även om jag önskar honom det bästa :)
6. det är inte sommarväder

finns lite positivt också
1. har pengar :D inte ofta jag har det! + att det snart är lön, wiiih
2. en resa att se fram emot
3. massa kompisar, <3<3
4. david :)

finns säkert mer, på båda sidorna men orkar inte klaga mer ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback