move on

i hope you know, i hope you know..  fyfan alltså, har inte känt mig såhär dum någonsin, här sitter jag som en idiot och ångrar och tycker jag själv är en skit.. så är det ändå precis likadant, fast tvärt om liksom. ahh. jag får panik på allt snart, finns det överhuvudtaget någonting roligt just nu? kan inte komma på en enda sak! jo, massa saker som jag hoppas kommer hända.. får väl se hur det blir med det? allt annars ser inte speciellt ljust ut, så varför skulle då detta bli av? nä, nu får jag fan sluta.. det SKA bli av. blir bara sjukt trött på allt, innan kunde jag iallfall snacka med er om alltihopa.. men nu skäms jag för mycket för att göra det, och är för rädd för att ta chansen. kunde jag inte fattat detta tidigare? nu när jag tänker efter så borde jag ha gjort det.. nu behöver jag bara få tänka igenom allt, vilka val jag har gjort, vilken situation jag befinner mig i och hur jag ska ta mig ur skiten.. för ur den ska jag, så fort som möjligt. detta har tagit för mycket tid och för mycket känslor av mitt liv,  så nu väljer jag den lätta vägen - bort från det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback