måndag

har känt att jag har varit nere i en jävla svacka nu ett tag, men idag har det känts mkt mkt bättre, faktiskt. :D plast bestämde sig för att grilla på gröningen, så gott det var alltså! muums. veggie snitzel i hamburgerbröd och mc pommes med cheddar dipp <3<3<3 (frånochmed idag är jag vegetarian :D:D äntligen!) jep, så badade vi och lite sånt också.. sen stack alla hem, fixade lite & så. så träffades vi nu ikväll igen, åt en fete glass på hauffes, softade på gröningen och batra njööööööt. och ALLT bara känns bra, för en gångs skull.

fick vip biljetter till ngt saks som ska vara på tivoli nu i sommar, alltså typ.. temafester! killarna som gav oss vipsen, var riktigt najs! sjukt trevliga alltså, vad dom inte vet är att vi inte är 18, så vi får inte komma in egentligen. waah, toolate! jepjep, sen var det en snel kille som kom fram med sin kamera nu ikväll och frågade om han fick fotta oss, när vi satt på muren och så. jo, men självklart fick han det! men var inte liiiite pinsamt, där satt vi och skulle försöka snacka på som vanligt, medan han fottade som fan. ;b han ska iaf skicka korten sen, så jag lägger väl antaglien ut dom här :D:D nu ska jag kolla tv liiiiide.

/ glada emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback