i tried so hard

dessa dagarna :(  jag orkar inte! sandra och julia kom hem, så vi kan ses alla allihopa igen.
jag behöver er.. två jävla veckor utan er. suuuuuugh alltså! idag blir det ännu en dag med
fete softning. som igår, tror jag satt vid datorn typ 8 timmar i sträck (med tvn också på.) mah!
idiotiskt egentligen. vaknade halv 9,  JAAA halv 9.. av en viss david som skulle hämnas :/
kan meddela att jag var död. vänta bara david! hhaha. jepjep, ska strax göra ve mig och gå
bort till h&m, köpa foundation.  sen vid typ 5 ska la familia till ingela och äta med deras familj.
senare ska jag typ leka med fie eller schvillan :) ska lääätt sova i tid idag alltså! får se om jag
ska med fie och hennes farmor till ullared imorgon. hade varit najs! har dock inga pengar... :/:/
annars om det inte blir ullared imorgon, ska jag och lisette ta oss en tripp back till västergård.
(där vi bodde innan.) checka lite och så, cykla en runda.. sen får vi se vad vi mer gör.

fredrik, jag saknar dig otroligt mycket (!!) önskar att du kunde vara här hos oss. <3<3  :'(

Kommentarer
paula säger:

Dom kommer vara negrar när dom kommer hem! :O

2007-08-01 | 17:55:08
Bloggadress: http://paulanicolef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback