fredag 13onde

sitter med handduken i håret med nyfärgat hår.. blev mörkbrunt denna gången, hade tänkt lägga i lite ljusbruna slingor i senare. just nu ser det väääldigt svart ut ;O men är väl för det är blött. är fortfarande sjuk, så lär väl inte hända speciellt mycket denna helgen heller.. vill till retro sjukt mycket, men jaaa.. idag tog bruset över hjärnan, var helt enkelt tvungen att smörja in mig en gång :(  dåligt gjort, emelie. men vafan liksom, vädret är ju sjukt dåligt och jag vill helt enkelt inte se ut som en blekfis! faktiskt. igår ar jag först i stan med david, mys (: sen på kvällen kollade jag film hos sandras syster med plast, var dock inte speciellt intresserad av filmerna, satt och snackade hela tiden! haha, typiskt mig. var väl hemma lite innan 2, elr nått? så vid typ kvart över 2 ringer david.. fast jag hade typ precis somnat, så hörde inte mobilen.. vaknade till några minuter senare & kollade på mobilen, två missade och ett meddelande.. "det sjukaste har precis hänt, ring direkt när du ser detta..."  ringde självklart upp direkt, och jaa. det var fan sjukt det som hade hänt! ngn hade tydligen brytit sig in hos honom, med ficklampa och hela köret. fyfan alltså! hade blivit sjukligt rädd, om det hade varit jag. lyckades somnade vid typ kvart över 4 iallfall.. vaknade igen vid , helt yrvaken. var typ helt stressad, för vad vet jag inte, haha. iaf, somnade om och vaknade vid 8 av att mobilen ringer.. jobbet, men jo liksom.. jag SOVER! somnade om, efter att ha lyssnat på ett röstsamtal. vaknade vid typ 9, och sen 10 igen. blööö, ingen bra sömn inatt inte.. aja, tar man igen inatt förmodligen. inget jobb förrän på söndag nu, ooh njut! imorgon skulle jag egentligen cyklat med plast till båstad, men smart som jag är så glömde jag att släkten kommer hit och firar mig imorgon (fyller år på måndag..) så blir nog inte så mycket med det heller. nu ska jag strax föna och platta håret, måste se hur det bev ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback