framtidsplaner

alltså, sverige sugeeeeer röv! jag hatar det, längtar så sjut mycket till jag bara sticker härifrån (om två år.) ska bli grymt skönt! på senaste tiden har det verkligen känts att jag har börjat bli äldre, har börjat planera framtiden, hur jag vill leva, bo osv.. känns läskigt men grymt skönt på ett sätt ändå. bara få ta ansvar, klara sig själv, låter säkert konstigt - men jag vill! har två år kvar i skolan, som jg verkligen ska käääämpa mig igenom och få betyg som jag verkligen är stolt över. samtidigt nu under tiden, jobbar jag och sparar typ 5oo kr i månaden, tills jag då går ut skolan. bra starkappital! :D när jag, sandra och julia då har tagit studenten, och har lite pengar att leva för.. då sticker vi! typ till australien, och vidare. mmmh! som jag längtar.. så jobbar man där nere och lever precis hur man  vill, hittar på massa saker man aldrig får chans till annars, bara upplever massa, tills man tröttnar och vill tillbaka till sverige. när vi kommer hem, letar vi lägenhet och så flyttar vi tillsammans :):) och börjar plugga såklart! så långt har vi kommit i planeringen. det låter najs, ellerhur? jeep.
image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback