förstår inte

nya mediciner, nya biverkningar, nya problem, mer lidande, mindre du.

jag är så trött på att ingen vet. ni är fan utbildade till att veta! hjälp honom,
på ett ordentligt sätt, och proppa inte i honom massa mer skit som gör
honom ännu mindre till den han en gång var. låt honom leva sin sista tid
utan svettningar, ryckningar och ont.. jag ber er! 

jag kände det.. du tog min hand och kramade den hårt, hårt.
jag kände känslan av vad alla orden du hade sagt om du hade
kunnat prata betyder. bara genom att du tog min hand, kramade
den och tittade in i mina ögon, förstod jag precis vad du ville säga.
jag älskar dig, och kommer alltid göra det. / din "dotter" e m e l i e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback