allmänt

idag är det 8 dagar kvar till min födelsedag :D äntligen liksom. ska köpa en mobil på direkten! haha. igår mådde jag inte alls bra, blö. så blev ingen barnpassning alls :/ satt mest hemma och glodde.. på kvällen kollade jag film hos david :) var väl hemma vid tjugo över 1, käkade lite chips sen somnade jag på direktan.. haha (a) idag ska jag till pappa vid ett och äta lite, få lite saker från prag osv.. sen kör han hem mig igen, så ska jag iväg och jobba. dock bara från 4 till 7. efter det vet jag inte vad som händer, ska nog träffa plast iallfall, ääääntligen <3<3  imorgon är jag ledig, så får väl se vad jag hittar på.. tisdag är det jobb 12-15, sen kanske båstad? får se. ska dit på onsdag iallfall, med lina. om jag nu förstod det hela rätt? haha! annrs har jag inget planerat i veckan mer.. hoppas på ett bättre väder iallfall :o eller hur helsingborg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback