SÅÅ längesen!

hej!
inte skrivit på ååååååååår, känns det som.  :o  inte haft tid heller :/ på senaste tiden har jag, jobbar, bowlat, käkat massa mc mat, spenderat dagar med min älskling, varit i malmu och shoppat :D (älska!) och ja, hm.. massa annat :) sista dagen på lovet idagens, happytime. -inte.  fast kanske skönt ändå, träffa alla och så. men absolut inte skönt att se parapeten igen! :s  gah!  sjukanmälde mig idag, från jobbet. har jobbat heeel lovet, så tycker faktiskt att jag förtjänar en ledig dag.. ska till högnäs med mamma, fredrik och hans and eva.  tim suver, den nurden :)  hihi! saknar honom, fastän vi har träffats varje dag typ.

är helt klädgalen för tillfället, (som alltid, men ändån), i malmö hittade man massa kläder, men kände att jag måste spara lite pengar också.. så köpte bara ett linne med ett e på, en svart typ "dress" med shorts, jätte fin! på sara.. och ett par halvkorta brun/gröna boxor på gina. ångrade nästan att jag int köpte dom där ljusa cheap monday jeansen :o SÅ FINA.  annars öppnar snart vila i stan :DD hoppas där är maassor av fina kläder! gina öppnar också snart i stan. bara top shop som saknas, :/:/ 

aja, ska klä på mig och så nu.  skrajver mera sen! <3


JAG ÄLSKAR DIG SNUDDIE!  (tim)  / dindin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback