eres onbonbon.

 
min pojkvän, finast är du snutt. <3

tjenixen! ♥
kom precis hem från skolan och ska börja plugga. :|  hatardet!
hade först engelska prov idag, gick väl ok? elr, jag vet inte riktigt.
sen svenska, letade böcker till mitt, sandras och julias mvg arbete
om 60-talet, grrh. sen hade vi matte, lika kul som aldrig ;) sen, hm.
jo, lunch. och sen idrott, volleyboll. jippi ;s hah. bara för jag suger på
det som jag tkr det är tråk. (a) jes, sen hade vi spanska nu hela efter-
middagen. går sisådär med spanskan faktiskt.. får nog skärpa mig!
älskling väntade på mig efter skolan, han trodde jag skulle med honom
hem ;( flåt nuttis, kanske kommer sen? :D hih. annars blir det plugga
filmrecension + varmkök bajs idag. känner för att feta massa godis och
bara softa :DD vi får väl se hur det blir med det, btw.. MÅSTE börja träna.
gah, panik på det. någon som vill börja träna med mig? (a) hör gärna av er,
thii.

inte så duktig på dethär med blogg.. men lär mig säkert :) nu ska jag lefta, måste börja med pluggandet så jag kan lyckas i framtiden. :|  (vad som nu menas med det? haha.)  pusss hetos. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback