things will never be the same without you

Åh.
Ångest, panik, osäkerhet, arg, orolig, besviken, ledsen, velig.
Vafan.
Jag vet inte ens vad jag ska skriva? Allt känns skit nu, av olika anledningar.
Den första är att jag sitter här, en lördagskväll liksom. Vill träffa plast, festa & dansa
tills fötterna domnar av. Skratta och bara ha kul. Nej, istället sitter jag här, framför datorn
med en hals som gör ondare än på väldigt längre.

För det andra över dig, eller borde jag kanske skriva er? Jag vet inte.
Det du skrev idag, fick mig att börja gråta, helt allvarligt. Jag känner mig som världens skit.
Helt ärligt, förlåt mig. Jag menar det med hela hjärtat! Ville aldrig att det skulle bli såhär. Aldrig.

För det trejde, jobbet. Uh. Det är inte det att jag inte vill jobba, eller? Iallfall så känns det bara allmänt jobbigt just nu. Borde väl vara tacksam att jag har ett jobb? Det är jag också. Men när sånna saker som hände i onsdags händer, blir man tveksam. Människor kan fan vara riktigt räliga ibland. Fyfan.

Hoppas ni alla får en bra kväll iallfall. <3

Lördag; jobb 11-19. Sen till Bårslöv & äta.
Söndag; Jobb 11-17. Sen hälsa på Fredrik <3. Efter det?
Måndag; JULAFTON (!) Firas hemma hos pappa, elineberg.
Tisdag; Jobb 11-16 typ? Sen fira jul hos mami, i stan.
Onsdag; LEDIG från jobb. Äta middag hos mormor.
Torsdag; jobb.
Fredag; jobb.

Haha, nog rolig vecka. Jobb och äta massa skit, är det som står på listan.
Längtar nästan tills allt är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback