that's me

Tänk så rätt man kan ha. Från och med nu ska jag inte lita på någonting annat än min känsla.
Det var inte rätt, så var det bara.
Då var det över, innan det ens börjat.

Längtan till helgen är obeskrivlig just nu.
Längtan efter vänner, dans, skratt. Och ja, flaskan.
Tjejer, i helgen ska vi festa som bara vi kan.
Jag varnar er.

Dagen har varit allmänt tråkig. Som vanligt då? Precisan.
Curling imorse, kunde inte bli segare.
Samhälle sen, dö dö dö dö.
Efter det intervjuades jag och julia av någon lärarkanddidat.
Spelades in & allt, läskigt. Fick choklad som tack.
Ska faktiskt resa mig och hämta det nu. MMMM. Lite depp choklad skadar aldrig.
Efter det hade jag matte. Pratade om studenten hela lektionen/lektionerna.
Jag längtar!
Sen slutade vi, en halvtimme för tidigt. Gracias.
Kom hem och började plugga direkt. Är snart klar, enligt mig.
Orkar inte lägga ner massa energi på skolan just nu, sorligt som fan.
Annars kan nästan allt dra förtillfället. Speciellt fega och falska människor.
Jag hatar fega människor.
Människor som inte vågar säga vad dem tycker face to face,
utan låter det rinna ur sanden om det går.
Sura människor kan också försvinna, faktiskt.
Det smittar av sig och är fett deprimerande.
Förlåt, men sånn är jag.
Acceptera eller dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback