T to the ISDAG

Fick lång sovmorgon idag, ända till 9 faktiskt. Tog på mig joggingbyxor och linne, sen direkt till skolan. Hade det sista idrottspasset idag. Då var idrott & hälsa B över, sorligt. Jag tyckte faktiskt om gruppen. Menmen, går ju ändå kvar på samma skola liksom. Efter idrotten begav jag mig hemåt, har rikigt ont i min hals, så tyckte det var lika bra att cykla hem igen.. När jag kom hem pluggade jag matte ett tag, usch. Jag hatar andragradekvationer, räta linjer, andragradsfunktioner, sannolikhet, geometri, ja allt. Matte b är nog den tråkigaste kursen jag läst. Imorgon är den iallafall över, den också. Men är fett nervös, inför nationella. FYRA timmar ska jag hålla på. Herregud. Känner jag mig själv rätt, lär jag vara klar efter max 2. Har precis julstädat mitt rum, duktigt va? Bara garderoberna som ser förjävliga ut nu. Sånt som inte syns!

Ikväll kommer kanske Patrik hit. Är ensam hemma, wiih. Gör han inte det, ska jag nog leka med Sandra.
Gah, ge mig torsdag? Orkar inte morgondagen och alla jobbigheter..
Gå upp 5, nationella, jobba.
S E G T.

Nu ska jag gå ut med Ronja, sen ta något att äta. hajdo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback