SKIT

Igårkväll cyklade jag hem till Sandra, hela plast satt och mös några timmar. Bara pratade & så. Sen cyklade jag hemåt igen, fick gå och lägga mig direkt typ.. Mådde inte alls bra, och gör jag inte nu heller, därför jag inte jobbar idag. Vaknade imorse, sjukanmälde mig och sen somnade jag om. Nu sitter jag här och tråkar, finns absolut ingenting att göra & pappa vägrar köra och hämta ps hos mamma, så vi kan sjunga, hahah. Måste hitta på något idag alltså. Skulle ju egentligen firat jul hos mamma & så idag, men alla på den sidan är sjuka, så blir inget. Blöö. Och festa vill jag inte heller, mår inte så bra. Så ja, vad  händer nu? Dra täcket över huet och typ dö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback