plugg

Pluggat nu i 2,5 timmar. JAG ÄR FAN DUKTIG. Inte många som pluggar en lördagkväll,
lovar jag er. Är iallfall jätteskönt att ha det gjort. Skre klart engelskan. Gjorde lite på geografin, så har väl hälften
kvar. Sen pluggade jag på svenskaprovet med. Lite mindre att göra i veckan iallafall.  Min vecka; (Endast så jag ska komma ihåg själv..) 

Söndag; Jobba 10-19, sen kanske julskyltning & plugga matte, engelska & svenska. 
Måndag; Skolan till halv3, sen eric? Och plugga senska och geografi.
Tisdag; Skola till halv 4. Plugga geografi och svenska igen.
Onsdag; Skolan till halv 4. Plugga projekt&företagande och naturkunskap.
Torsdag; Skolan till halv 4, plugga natur och projekt igen.
Fredag; HEEEEEEEEEELG & INGET JOBB! jag längtar
(+ får massa läxor i dagarna också..)

Alltså kan denna veckan typ, dö?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback