pardey

Har haft en riktigt lugn kväll. Skönt! Bara kollat tv och myst hela kvällen. Har planerat inför morgondagen också, eller kvällen kanske jag ska skriva istället, haha. Blir fest i Kemira lokalen, ÅH! Kan det bli bättre? fett röj hela natten. (D) Morgondagen på jobbet kommer inte ta död på mitt pepp, tvärt om, kommer säkert gå fort som fasen! Efter jobb blir det hemcykling fort som attans, sen fixning ännu fortare och sen till pardeeeeeey't. Om 24 timmar är det fest, gott folk. Ring gärna om ni vill komma. Eller nått?

Nu ska jag glo tv och forsätta njuta till min älskling ringer, sen ska jag nanna. gott gott.

Fredag: jobb 11:30-18:30 sen FEST, hela natten lång.
Lördag: Städa & skit, sen hem om och sen sova hos älskling i Laröd.
Söndag: SOVA ut som fan med Patrik <3. Sen hem och mekka inför nyår.
Måndag: NYÅRSAFTON. fest som gäller? oja.
Tisdag: jobb 14:30-22:30, inte alls nice. men vad gör man inte? Dubbelt betalt ju.

Sen är det nytt år och nya löften att inte hålla.. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback