onsdag & torsdag

Fyfan. Ge mig klockan halv 8 ikväll NU. Eller.. imorgonkväll klockan halv 8. Snälla?
Jag orkar inte, jag vill inte, jobba. Ångest som fan! För lite folk som jobbar idag, varken Sandra eller Julia jobbar, jag har hostat och snorat HELA jävla natten och är riktigt trött nu. Ja, fyfan.

Gårdagen spenderades på Väla med Fi. Var helt sjukt mycket folk, och alldeles fööör lite luft. Fick iallfall shoppat lite, en väska, två tröjor och ett par trosor. Sen begav vi oss hem och jag gick en runda på stan. Köpte underkläder & letade jeans.. Sen gick även jag hemåt för att fira jul med mammas sida. Blev julmat, julklappsutdelning, julgröt. Spyr snart på det alltså! Haha. Efter allt julsaks, cyklade jag till Fies bror. Plast softade med chirre, dirre och lerre. Senare cyklade jag hemåt igen. Ni är bäst <3.

Träffade också Patrik massa gånger, både på Väla och i stan. Du är finast älskling, tycker om dig så mycket!

Nu är det jobb som gäller iallfall, hur osugen jag än är. Måste ju? Efter jobb ska jag inte göra ett piss, veeerkligen ingenting. Sova, ta det lugnt och ja,.. ngt i den stilen. Uppdaterar senare iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback