naj sluta nu

go'morgon.

Ska alldeles strax kila iväg till jobbet. Jobbar bara sex timmar idag, så är väl ganska okej.
Efter det hämtar mami och Roger mig, så åker vi till kyrkogården. F <3 sen ska jag väl fixa
mig och träffa min älskling, thii. Får se vad vi ska hitta på? Senare ikväll ska jag kanske mysa
med Sandra och Fie, men får se när jag kommer hem. Fucking julafton imorgon, people!
Ingen snö? Är inte förvånad, alls. Jajaja, låt jobbedagen gå fort som satan nu, orkar ej!
Somnade förresten tidigt igår, andra dagen i rad. Sovit för mycket dessa dagarna nu. Gah.
Ville bara sova vidare imorse, åh så skönt det hade varit! Mmmmh. snooza (stavning?) <3.


 

Skriver sen när jag är hemma ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback