myskväll

Fyfan så trött jag är. Ögonen kliar och jag mår allmänt kasst.
Jobbat hela dagen idag, så är helt slut i kroppen.
När jag kom hem träffade jag Fie och Julia, så softade hos mig ett tag med munkar och Oboy.
Sen blev vi hungriga, så vi följde vi till knutan och sen gick till donken.
Träffade B där också, nyduschad och osminkad, alltså allmänt snygg var jag. Whatever.
Fick vi mat, och gick hemåt igen. Käkade och glodde tv, insider och my name is earl för
att vara exakta. När efterlyst började, snarkade Julia. Somnade också till ett litet tag,
men vaknade igen. Nu sitter jag här och väntar på att Sandra ska ringa från bussfärden
hem. Hon har nämligen varit i Malmö med mcdonalds alla månadens medarbetare och
ätit middag, festat osv. Någon som vet hur lång tid det tar från Malmö till Hbg med buss?
Hoppas dem kommer snart för jag är MEGA trötter! Aja, godnattis


88 dagar kvar till flytt.
/ ejlo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback