make me stronger

Då var måndagen i skolan över, bara tre jävla dagar kvar dådå.
VET NI? Prison break var på skolan idag, han var hemma och hälsade på nu över julen, från collage.
OH herregud, blev totalt chockad när jag såg honom. Hela ettan var vi desperata, i början av sommarlovet pratade vi äntligen, sen åkte han. Inte pratats mycket om kära pb nu på sistone, men lär ju komma någon mening då och då den närmsta tiden. Oh, finns inga ord alltså. Äe, orättvist.. 

Dagen gick fort. Och nu är Julia och Sandra på väg hit, så ska vi fika. <3  MM, mysigt.
När jag kommer hem ska jag städa lite, sen plugga ihjäl mig. Matte b, inte min starka sida alltså.
Men jag kan ju iallfall glädja mig själv åt att det är det absolut sista som jag ska plugga in detta året i skolan.
Tackar vi för! 

Återkommer senare.  


Kommentarer
Charming man säger:

Längtar du till julafton? :)

2007-12-17 | 15:11:30
Bloggadress: http://failures.blogg.se
emelie säger:

ha en bra dag! :)

2007-12-17 | 21:31:34
Bloggadress: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback