lördag

Hejsan allihopa.

Idag har det varit full rulle hela dagen, veerkligen! Gick upp halv 10 imorse, fixade mig och sedan åkte jag till jobbet. Slutade klockan 7, nöjd & belåten. Inga misstag idag, good good. Fixade mig snabbt på donken, för att 5 min senare bli hämtat av dadi. Vi körde ut till bårslöv och där mös vi med ingelas föräldrar och ingelas bror samt hans tjej. Fick 2 juklappar också, ett presentkort på Gina och ett presentkort på Väla. Gracias. <3 Lite senare kom ingelas brors 2 kompisar, fulla & glada. Körde den klassiska, får jag kolla på din mobil? och ringde upp hans nr. hahaha! äe ;) Kom precis hem, typ. Nu ska jag duscha och sen softa. En riktigt lugn helg blir det! S to the könt, faktiskt. skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback