ingen rubrik?

Hejsan. Kom precis hem. Dagen har varit rolig, som fan. DK med klassen var riktigt kul, bäst på fest. Haha. Jag älskar er, alltså.  Efter Dk och mcdonald's kom jag hem. Slängde mig direkt i sängen och tog det lugnt ett bra tag, haha. Fick reda på att kvällens bravader blev inställda. Nog kul? Jaja. Vi letade som fasen, men hittade ingenting. Så efter lite bråk och skit bestämde vi oss för att ha en lugn kväll. Jag åkte hem till Patrik, kollade tv och sånt mysigt. Mamma och Roger hämtade mig för ett litet tags sedan. Nu ligger jag i sängen, ska snart nanna gott. Upp tidigt imorgon och åka till Väla med syster. BÖRJA handla julklappar. Nog bra! Haha. Tio poäng till moi.

Tycker om dig, Patrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback