if you wanna know..

Kom precis hem. Blev massa ärenda och handlande.
Var inne på apoteket, så nu har jag äntligen fått lite saker
som KANSKE hjälper emot blåsorna. (har ju inte gjort det hittills)
Köpte hårfärg också, typ lila? haha, får vi se hur det blir!
Försöker få min lillasyster att färga en slinga också, men icke.
Ska strax baka lussebullar, hihi. Kommer kränga som saaatan!
Just love them. Och sen ska jag nog färga håret, sen blir det tacos.
Får se om jag ska vara hemma och glo film med dem andra idag,
eller jag hittar på något med plast. <3 Längtar till lussevakan. wihuue.

Jag avgudar Amanda, hon är riktigt grym.
Fler människor som henne i sångbranschen behövs.
Dream a little dream of me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback