i miss you?

Sitter här och kämpar med mina lösnaglar, haha. Blir säkert ett eller annat fel i texten (A) iallfall.. Gårdagen spenderades först på väla, blev några nya inköp. Bla. klänning tills ikväll, skor tills ikväll, smycken osv. Senare på kvällen var Sandra & julia här, satt bara och mös framför tvn till ngn film med brody, thi. Vid typ 11 cyklade dem till MAX och köpte mat, hahah :$  ni är bäst! Utemat nu väldigt mycket, tur att min nyårslöfte bla. är att sluta med det! Behövs.. Aja. Sen stack dem väl vid halv 1 tiden eller nått. Somnade typ direkt och vaknade vid 11 av att både hemtelefonen och mobilen ringde samtidigt. Hm. Låg kvar i sängen ett tag, och vid 12 tiden gick jag ner & solade med Sandra. Sen gick vi till 7/11 och väntade på Fie, som var och mekkade vin. haha. Sen gick vi på fikajakt. Var fan överallt, men allt var fullt eller stängt så slutade på Mezo ändå. Som vanligt? haha. Äeash. Nu är jag hemma. Emelie gick i jogging, vita reebokskor och myströja, utan smink och med RÖD hårbotten på stan . Fifan. Haha! Sånt man får ta. Nu ska jag duscha, sen börja med håret.. Kvällens planer; Äta hos pappa v id 7, hemma igen halv 9. Sen vara här till halv 10, ner till Linneas syster, vara där till 12, sen till Kärnan. & sen efterfest? wihu. Vi ses i dimman allihopa. Gott nytt år! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback