god jul 2007

GOD JUL ALLIHOPA!
Jag, Sandra, Julia, Fie, Patrik och Johan fikade på Mezo innan. Var riktigt mysigt! Längesen hela plast var tillsammans, finns inga bättre vänner än er. Jag älskar er, mer än någonting annat. Föralltid, äkta. Efter några timmars fikande tog jag bussen hemåt och öppnade mina julklappar från Patrik. Tack så jätte mycket älskling, du lyckades perfekt! Tycker om dig, väldigt mycket ska du veta <3. Nu har jag precis krängt lite godis och planerat morgondagen, "the big day."  Planerna ser ungefär ut såhär; Vakna i tid, typ vid 10. Duscha, fixa mig osv. Sen kommer Ingelas föräldrar hit, typ vid ett, så då äter vi och hela det köret. Efter det blir det julklappsutdelning & Kalle. Sen åker Ingelas mamma och jobbar, och då beger jag mig till Sandras mormor och firar jul med dem. wiiih! Senare på kvällen vet jag inte vad som händer, det återstår att/och se. (kan inte bestämma mig vilket som låter bäst, att eller och?) hm.. var det något mer? Måste bara påminna alla att jag verkligen tycker om er, även om jag inte säger det så ofta.. Tyvärr! Men alla, ni vet vilka ni är; Jag tycker verkligen om er, <3 och god jul ännu en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback