för annars?

Riktigt mysig kväll! Tack, Sandra, Sofie & Julia för att ni finns. Jag älskar er så innerligt mycket. Ni måste vara dem bästa vännerna man kan ha. Kvällen spenderades på Mezo, med mat och fika. Efter nån timme gick vi vidare till norra hamnen och värmebänkarna. Mums. Satt där och snackade massa skit om allt & alla, as usual. Haha. Sexigt. Kom hem för ett litet tags sedan, fryser som fasen.. Värmebänkarna är inte vad dem brukade vara, tyvärr. Imorgon är det söndag, och dagen före nyår. The big day. Nej, jag kan inte känna det. Inte alls. Får ångest över det. Jag vill inte dricka, vi har ingenting speciellt att göra, jag känner mig blek och allmänt äcklig & har inget att ha på mig. Kanske ska skita i hela nyår? Nej, det vore tragiskt. Får väl hoppas på att peppet kommer imorgon någon gång. Jag menar, det är ju bara nyår en gång om året?

Har funderat och kommit fram till mina nyårlöften. Änsålänge lyder dem;
- Börja träna, ordentligt.
-Sluta lova massa jag ändå inte håller..
-Köpa solkort, och ANVÄNDA det!
-Ha mer egentid, och fixa med mig själv mer.

Kan väl inte vara så svårt? Någon som vet ett bra ställe där det finns solariekort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback